پیامک

ورق کاویان چیست؟ 7 عامل تعیین کننده قیمت ورق کاویان

ورق کاویان چیست؟ 7 عامل تعیین کننده قیمت ورق کاویان

ورق کاویان چیست؟ 7 عامل تعیین کننده قیمت ورق کاویان

ورق سیاه st37 کاویان اهواز از انواع ورق های فولادی کم کربن با استحکام مناسب و انعطاف پذیری بالاست. ورق st37 کاویان برای ساختمان سازی و تجهیزات ساختمانی، ساخت قطعات، لوازم خانگی، خودروسازی و ساخت مخازن کاربرد دارد. تنوع در مشخصات فنی، کیفیت و قیمت مناسب باعث شده تا ورق st37 کاویان از ورق پرفروش بازار آهن‌آلات باشد.

در این مطلب می خواهیم به بررسی ویژگی ها، کاربرد و مزایای ورق st37 کاویان بپردازیم. نگاهی به فاکتورهای مؤثر بر قیمت ورق کاویان بیندازیم. پس اگر به دنبال خرید ورق st37 کاویان هستید ادامه مطلب را از دست ندهید.

ورق کاویان چیست؟ 7 عامل تعیین کننده قیمت ورق کاویان

ورق سیاه st37 کاویان چیست؟

ورق سیاه st37 از جمله ورق هایی است که با فولاد نرم و کم کربن ساخته شده است. درصد پایین کربن سبب شکل پذیری و قابلیت جوشکاری خوب این نوع ورق ها می شود. از طرفی دیگر سختی کمتری نسبت به ورق های دیگر نظیر ورق ضدسایش st52 دارد.

ورق st37 کاویان ساخت شرکت معتبر و باقدمت کاویان اهواز بوده و از نمونه‌های شاخص و پرطرفدار در بازار است. رعایت استانداردهای معتبر ASTM و DIN، تنوع بالا در سایز و ضخامت در کنار ارائه قیمت مناسب از مزایای ورق سیاه st37 کاویان است.

کاربرد ورق سیاه کاویان خوزستان

از مهمترین حوزه های استفاده از ورق st37 صنعت ساختمان و ساخت تجهیزات مثل در و پنجره است. از این رو به ورق st37 ورق ساختمانی نیز گفته می شود. انواع ورق st37 علاوه بر ساختمان سازی در حوزه راه، ساخت قطعات و تجهیزات نیز کاربرد دارد. خودروسازی، لوازم خانگی، مبلمان، ساخت مخزن، تانکر، تجهیزات کشاورزی و ساخت پروفیل فولادی از دیگر کاربرد ورق St37 کاویان است.

ویژگی های ورق کاویان

ورق کاویان خوزستان با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات باکیفیت ساخته می شوند. از این رو کیفیت ورق های تولیدی بسیار مناسب و رضایت بخش است. بهره گیری از ابزار آلات آزمایشگاهی مدرن نیز باعث شده تا استانداردهای کیفی به خوبی رعایت شود.

ورق کاویان از محصولات پرفروش این شرکت در زمینه تولید ورق سیاه است. دامنه ضخامت و وزن ورق های تولید بالاست و برای کارهای سبک و سنگین می توان از آن ها استفاده کرد. ورق های ضخیم کاویان (بالاتر از 15 میلیمتر) کیفیت بسیار خوبی نسبت به برخی برندهای معتبر دیگر نظیر فولاد مبارکه دارند.

از دیگر ویژگی های ورق کاویان می توان به انعطاف پذیری و شکل پذیری خوبی ورق ها اشاره کرد. این امر امکان جوشکاری و کار با ورق ها را ساده کرده است. قیمت مناسب و امکان خرید از شرکت های تجاری بدون محدودیت در زمان سفارش یا تناژ از دیگر مزایای خوب ورق های کاویان است.

شما مخاطبان عزیز برای دریافت مشاوره رایگان خرید و دریافت قیمت ورق کاویان با تلفن 88668214-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت توسعه فولاد و انرژی آراز ( آلور فولاد ) به آدرس alverfoolad.com مراجعه نمایید.

ورق کاویان چیست؟ 7 عامل تعیین کننده قیمت ورق کاویان

7 فاکتورهای مؤثر بر قیمت ورق کاویان

قیمت ورق st37 همانند سایر پروفیل های فولادی بسته به مشخصات فنی متفاوت است. ورق ها ضخیم و سنگین وزن قیمت بالاتری در قیاس با ورق های نازک دارند. نرخ فلزات جهانی به ویژه آهن، نوسانات ارز و دلار، میزان عرضه و تقاضا از دیگر مواردی است که قیمت ورق را دستخوش تغییر می کند. اگر نگاهی به نمودار قیمت ورق سیاه و ورق st37 بیندازید، تغییرات و نوسانات قیمتی زیادی مشاهده می کنید. چون که فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت اثرگذار است. مهمترین آن ها عبارتند از:

  1. قیمت جهانی فلزات از جمله سنگ آهن و فولاد
    قیمت روز فلزات اساسی نظیر آهن بر هزینه تولید کارخانه ها مؤثر است. در نتیجه افزایش یا کاهش آن بر قیمت تمام شده و هزینه خرید تیرآهن هاش اثرگذار است. برای مثال میزان تقاضای فولاد در بازار ساخت و ساز چین میتواند بر قیمت جهانی فولاد و در نتیجه قیمت ورق کاویان در روزهای آینده اثر مستقیم بگذارد.
  2. قیمت گاز و برق
    گاز و برق به عنوان انرژی های اولیه برای تولید و نورد فولاد می باشند و تاثیر به سزایی بر قیمت مقاطع فولادی دارند در صورت افزایش قیمت انرژی می توان انتظار افزایش قیمت محصول نهایی مانند ورق کاویان را داشت.
  3. مشخصات فنی نظیر ابعاد، اندازه و وزن ورق st37
    بدون تردید مشخصات فنی نظیر اندازه و ابعاد، یکی از پارامترهای کلیدی در راهنمای خرید ورق آهن سیاه است. ورق کاویان به صورت پلیت فابریک (شیت) به بازار عرضه می شود. عرض استاندارد ورق رول معمولاً 1000، 1250، 15000 و 2000 میلی متر است. ضخامت آن ها نیز بازه 1.5 تا 15 میلیمتر را در بر می گیرد. از حیث طول نیز ورق سیاه رول شده، محدودیت خاصی ندارد. توجه داشته باشید هر چه ضخامت ورق سیاه کمتر باشد قیمت آن بیشتر می باشد برای مثال قیمت ورق آهن ۲ میل از ورق سیاه 3 میل گرانتر است.
  4. تغییر قیمت دلار و نرخ ارز
    نوسانات نرخ ارز تاثیر مستقیم بر قیمت ورق کاویان دارد. برای مثال در صورت افزایش قیمت ارز، قیمت مقاطع فلزی نیز افزایش پیدا کرده و در صورت کاهش قیمت ارز، انتظار میرود تا قیمت ورق کاویان نیز کاهشی شود.
  5. میزان عرضه و تقاضا در بازار
    میزان عرضه و تقاضا در بازار یا همان میزان خرید و فروش نیز می تواند قیمت را دچار تغییر نماید. مثلاً افزایش تقاضا همراه با کاهش عرضه در بازار می تواند سبب افزایش قیمت ورق کاویان شود.
  6. هزینه های جانبی نظیر بارگیری و ارسال
    اگر قصد خرید مقاطع فولادی نظیر لوله فولادی، تیرآهن، ورق و یا میلگرد را داشته باشید، هزینه بنگاه داری و بارگیری از دغدغه های شماست. توجه داشته باشید قیمت نهایی خرید شما با توجه به نوع باربری و بارگیری متفاوت می باشد برای مثال یکی از عوامل کاهش قیمت ورق کاویان انتخاب باربری و روش بارگیری بهینه می باشد، جالب است بدانید، هزینه ناشی از این امر به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. همین تعدد فاکتورهای مؤثر باعث شده تا بنگاه های آهن آلات قیمت های مختلفی ارائه کنند.
  7. مرکز خرید ورق st37
    امروزه شرکت ها و مراکز مختلفی اقدام به تهیه و عرضه انواع ورق و آهن آلات می نمایند. توجه به تجربه و سابقه شرکت، تخصصی بودن و همچنین خدمات ارائه شده اهمیت زیادی انتخاب دارد. یک مرکز خرید خوب و مطمئن می تواند اصالت کالا، کیفیت مرغوب، پشتیبانی و رضایت را به همراه داشته باشد.

چگونه ورق کاویان را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنیم؟

اگر برای خرید ورق کاویان به دنبال شرکتی معتبر و تخصصی هستید، ما در آلور فولاد با تعهد و تخصص و با کمال افتخار در کنارتان خواهیم بود. اما چرا آلور فولاد؟ چون آلور فولاد یک مجموعه تخصصی، جوان و با انگیزه برای ارائه بهترین خدمات در زمینه آهن آلات است. چون در سایت آلور فولاد به آدرس www.alverfoolad.com می توانید قیمت انواع لوله فولادی مانند لوله مانسیمان، لوله گاز، لوله سیاه درزدار و انواع ورق سیاه و ورق آلیاژی مانند: ورق ضد سایش st52 ، ورق a516 گرید 70 ، ورق a283 و سایر قاطع فولادی را دریافت کنید. همچنین از مشاوره تخصصی رایگان بهره مند شده و سفارش خود را با بهترین کیفیت و قیمت در جای جای ایران تحویل بگیرید.

شما مخاطبان عزیز برای دریافت جدیدترین قیمت ورق سیاه با تلفن ۸۸۶۶۸۲۱۴-۰۲۱ تماس بگیرید.

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا